mandag den 4. april 2016

Kort

Så blev der tid til lige at lege lidt sådan bare for sjov.


Her blev der leget lidt med en ny stencil, som er en solstråle
og ja jeg har ikke lige arbejdet så meget med teknikken i at få det til at ligne en 
sol, men tanken var der og fuglene på marken skulle så nok have været 
fugle i havet og dermed en blå farve der skulle have været valgt, men det er jo derfor
der skal være tid til at lege for det = med at lære og blive klogere forhåbentlig.


Igen tog jeg så fejl, var hurtig på tasterne da jeg bestilte og tænkte
sikke søde ugler der er på denne stencil (der er flere ugler at vælge imellem) 
og de kunne da være mega søde på et kort, men tja da den så kom hjem ja så var det
en A4 stencil og hvad fortæller det så lige, jo uglerne blev lige lidt større end jeg 
havde forventet for troede alle 5 kunne være på et kort, men her er beviset,
en ugle = 1 kort, når jeg leger ja så lærer jeg og bliver klogere.
JEG MÅ LÆRE AT LÆSE INDEN JEG BESTILLER ;-)

2 kommentarer: