mandag den 4. april 2016

Konfirmationskort

Ja så blev det for alvor konfirmationstid og bestillingerne væltede
pludselig ind og ja så var det bare at bede om lidt fritid og slippe for 
de huslige pligter og komme igang.


Her blev der leget både med sværte og pasta,
en ny teknik jeg så, da jeg var til scrap i Ejsing og 
ret sjovt at lege med. Her er det så en pige der er vild med
fodbold og alligevel lidt tøset.


Så blev det drengenes tur, og jeg trækker lidt på smilebåndet, for 
altså konfirmanden er jo ikke 16 år, nej men han
bliver konfirmeret i 2016 og det var det 
flasken skulle fortælle :-). Her er der på det ene kort også
leget med pasta.



Så kom der lige lidt flere drengekort og her har jeg leget med 
stencil's igen med sværte i forskellige farver.


Pigekort skulle der også til og fortsatte med at lege med 
stencil's, men synes så ikke helt det passede og ændrede strategi 
og fik i stedet gang i stemplerne og valgte
mursten i stedet for puslespils brikker.


Så kom romantikken op i mig for alvor, her er der printet et billede 
og det lyserøde fremtræder som elegant og feminint.
Lige lidt pynt i form af små roser og lyserøde halv perler.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar